Automobily jsou, ale hlavnÄ› byly symboly pokroku. ProÄ tomu tak je? Auto nejdÅ™Ãve vlastnili ti, kteřà si jej mohli dovolit. To znamená továrnÃci, bankéři atd. Od tÄ›chto lidà se dostalo k drobným běžným lidem, a to proto, aby se snadnÄ›ji dostali za pracÃ. Znamenalo to, že lidé mÄ›li vÄ›tÅ¡Ã možnosti, mohli se běžnÄ› a za velmi krátkou chvÃli dostat tam, kde byli lépe placeni. SamozÅ™ejmÄ›, na auto lidé mnoho mÄ›sÃců Äi let museli Å¡etÅ™it i tÅ™eba proto, aby se pÅ™ed sousedy mohli ukázat a pochlubit se. JednoduÅ¡e ve vlastnictvà automobilu byla a je urÄitá prestiž. V dneÅ¡nà dobÄ› se ale zaÄÃnáme potýkat s problémy, které z tohoto vycházÃ.
AÅ¥ vejdete do kteréhokoli mÄ›sta, jsou krajnice a veÅ¡kerá volná mÃsta zabrána. Nenà možné v klidu pÅ™ejÃt silnici nebo nechat dÄ›ti hrát si samotné venku. VÅ¡ichni trávÃme nekoneÄné hodiny v zácpách a kolonách, jelikož každý jednotlivec se rozhodl dostat se do práce autem. V neposlednà řadÄ› je to, co Å™eÅ¡Ãme také pÅ™Ãroda. Tolik aut, kolik dennodennÄ› jezdà po svÄ›tÄ› na nà prostÄ› stopy zanechat musÃ. Proto se také jako spoleÄnost obracÃme smÄ›rem k elektrickým automobilům. Takový běžný elektroautomobil je schopen na jedno nabità ujet až 400 kilometrů a je dokonce možné nechat si postavit dobÃjecà stanici u sebe doma Äi ve firmÄ›.
Na druhou stranu, nevýhodou pro nÄ›které, kteřà se nad elektrickým autem zamýšlÃ, je poÅ™izovacà cena. Ta je jednoduÅ¡e vyÅ¡Å¡Ã než u běžných spalovacÃch aut. Je ovÅ¡em pravdou, že můžete zažádat o dotace, které cenový rozdÃl mohou zmenÅ¡it. DalÅ¡Ã nevýhodou je také to, že baterie do elektroaut nejsou také nic ekologického, takže aÅ¥ už jezdÃte elektroautem nebo tÃm běžným, můžete si být jisti, že na zemÄ›kouli to zanechá svůj otisk. Proto, pokud je to jen trochu možné, je nejlepÅ¡Ãm Å™eÅ¡enÃm, zaÄÃt využÃvat své vlastnà nohy, aÅ¥ už pÅ™i chůzi Äi jÃzdÄ› na kole, nebo si zaÅ™Ãdit výhodnÄ›jÅ¡Ã jÃzdenku a jezdit MHD.